voor 16.00 u. besteld, dezelfde dag verzonden
gratis verzending vanaf € 75,00
bestellingen binnen de drie dagen aan huis

Ons verzend- en retourbeleid toegelicht

Op deze pagina lichten we ons verzend- en retourbeleid aan je toe. Je vindt hier antwoorden op veelgestelde vragen over bestellingen, verzendkosten, retourneringen en annulaties. Mocht onderstaande antwoorden je niet kunnen helpen, kan je van je laten horen.

Verzendbeleid (via DPD & GLS)

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen die voor 16.00 uur geplaatst worden, verzenden we dezelfde dag nog en leveren we doorgaans binnen de drie dagen. Als je order de deur uit is, ontvang je een e-mail met een verzendbevestiging, trackings- en leveringsinformatie. Wanneer het zich in backorder bevindt, brengen we je op de hoogte van de verwachte verzenddatum.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die voor 16.00 uur geplaatst worden, verzenden we dezelfde dag nog en leveren we doorgaans binnen de drie dagen. Wanneer het zich in backorder bevindt, brengen we je op de hoogte van de verwachte verzenddatum

DPD of GLS bezorgt de bestelling tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Wij weten niet exact wanneer het pakket wordt afgeleverd. Daarom is het aangewezen dat er iemand thuis is om het pakket in ontvangst te nemen en te ondertekenen. Mocht er een hele dag niemand aanwezig kunnen zijn, raden we je aan om een ander adres op te geven (bv. werkadres).

Retourbeleid

Hoe verloopt de retourprocedure?

We hechten er belang aan dat onze klanten producten van topkwaliteit ontvangen. Laat het ons zeker weten als je vermoedt dat je een defect artikel is toegestuurd. Wij stellen alles in het werk om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen en kijken alle items grondig na voor we ze opnieuw verzenden. Afhankelijk van de reden waarom je een product terugstuurt, volgen we een aangepaste procedure. De vragen hieronder kunnen die alvast vergemakkelijken.

Wat als ik niet blij ben met mijn aankoop?

Klanten tevreden stellen en beschermen, is onze prioriteit. We willen dan ook dat je je veilig  voelt als je bij ons een bestelling plaatst. Stel dat je niet tevreden bent, kan je je aankoop binnen zeven dagen na ontvangst retourneren door een mail te sturen naar erotiqueboetiek@hotmail.com. Houd er wel rekening mee dat we enkel artikelen terugnemen in dezelfde staat waarin ze bij jou aangekomen zijn. Anders dan bij defecte producten betalen we hier de kosten van de retourzending niet terug.

Wat als mijn product defect, beschadigd of incompleet is bij aankomst?

Als je een defect, beschadigd of incompleet artikel hebt ontvangen, mail je best zo snel mogelijk naar erotiqueboetiek@hotmail.com. We starten dan de retourprocedure voor je op en kunnen je een terugbetaling of vervanging aanbieden. Hier worden de kosten van de retourzending wel door ons vergoed. Inspecteer je bestelling dus altijd meteen na ontvangst en lees ons retourbeleid voor je je pakket terugstuurt.

Wat bij transportschade?

Allereerst willen we je erop wijzen om nooit een zwaar beschadigd pakket aan te nemen. Beter is om het onmiddellijk te weigeren en ons te contacteren. Bij pakketten die in eerste instantie niet zwaar beschadigd lijken, kan je de koerier verwittigen dat je het toch geaccepteerd hebt. Zo is het voor ons eenvoudiger om het probleem af te handelen mocht blijken dat het product in de verpakking beschadigd is.

Ik heb een verkeerd product ontvangen of besteld, wat nu?

Onze excuses als je per ongeluk het verkeerde artikel hebt ontvangen. Meld het ons via erotiqueboetiek@hotmail.com, waarna we je verzendkosten vergoeden. Voor verkeerd bestelde producten verwijzen we je door naar de sectie ‘Wat als ik niet blij ben met mijn aankoop?’.

Mijn product is defect binnen de garantieperiode, wat nu?

Op producten die binnen de aangegeven garantieperiode stuk gaan, geldt een garantie. Die kan enkel verleend worden als aan alle voorwaarden voldaan is. De garantie dekt elke fabricagefout of defect van het product bij normaal gebruik. 


Ze dekt echter geen defecten na een onjuiste installatie of onredelijk gebruik. Gelieve een mail te sturen naar erotiqueboetiek@hotmail.com om uit te maken of je in aanmerking voor een garantieteruggave komt. De kosten van de retourzending worden automatisch door ons gedekt.

Welke uitzonderingen zijn er?

Deze producten kunnen niet worden geretourneerd of vervangen: beschadigde of incomplete items, speciaal bestelde producten, verkoopproducten en cadeaubonnen.

Kan ik verzendkosten laten retourneren?

Als de reden van retournering inhoudt dat je een beschadigd/verkeerd product gekregen hebt of in aanmerking voor garantie komt, worden de verzendkosten van de retournering door ons vergoed. We betalen die niet terug als je niet tevreden bent met je aankoop, je per ongeluk het verkeerde product hebt besteld of als de montage niet gelukt is.

Hoe kan ik een product terugsturen?

Je kan een artikel terugsturen binnen 24 uur na ontvangst. Daarvoor vragen we je om naar erotiqueboetiek@hotmail.com te mailen. Gelieve het product niet terug te sturen vooraleer je ons gecontacteerd hebt. Ongeoorloofde retourzendingen kunnen we niet aanvaarden

Een tip die we je meegeven, is om een betrouwbare internationale koerier in te schakelen die tracking aanbiedt. Daarnaast is het handig om je pakket te laten verzekeren, aangezien je er zelf verantwoordelijk voor bent dat het in zijn originele staat aankomt. Je kan je retourzending evengoed bij ons in Dendermonde binnenbrengen. 

Plaats het product in de originele doos met alle handleidingen en accessoires erbij. Wij zijn niet verantwoordelijk voor items die beschadigd zijn door ze slecht in te pakken of voor verloren zendingen. Terugbetalingen zijn niet mogelijk als de geretourneerde producten op eender welke manier beschadigd zijn voordat ze aankomen. Voeg altijd een kopie van je factuur toe. 

Wat met de vervanging of terugbetaling?

Bij een retournering krijg je automatisch een e-mail van ons wanneer het product binnen is. Zodra we het onderzocht hebben, bezorgen we je een vervangend product of betalen we het aankoopbedrag (incl. verzendkosten) terug – mits bewezen dat de fout bij Erotique Boetiek ligt. Het kan tot zeven dagen duren voordat we je retourzending hebben verwerkt, gerekend vanaf de dag dat je het artikel naar ons hebt teruggestuurd. 

Waar kan ik terecht met complimenten, klachten of suggesties?

Het is leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service, maar het is ook goed om te weten op welke vlakken we die kunnen verbeteren. Zowel je complimenten als klachten en suggesties zijn voor ons dus belangrijk. We nemen elke klacht serieus en behandelen die eerlijk binnen de afgesproken termijn. Specifiek bij complimenten brengen we die aan de juiste personeelsleden over.